Gyakran felmerülő kérdések a rendelésekről

→ Hogyan tudok rendelést leadni?
A weboldalon több helyen is elérhető számodra minden termékünk is csomagunk. A főoldalon megjelenített termékekre vagy csomagokra kattintva megnyílnak a rendelhető, webáruházunkban elérhető (készlettel rendelkező) termékek.
A termékekre kattintva részletes információt találsz arról, mit kell tudnod a termék összetételéről, tulajdonságairól.
A terméket a kosárba helyezés ikonra kattintva tudod a kosárba helyezni. Rendszerünk egyértelműen jelzi, hogy a kiválasztott terméket a kosárba helyezted. Eldöntheted, hogy a pénztárhoz navigálsz, de folytathatod is a vásárlást.
A pénztárba érve végig vezet a weboldal azon, hogy szép sorban minden adatodat feltöltve eljuss a rendelés véglegesítéséhez.
→ Mennyi a rendelések házhozszállítási ideje?
Magyarországon 2-7 munkanapon belül, külföldre 3-10 munkanapon belül szállítunk.
→ Milyen fizetési módokat tudok választani?
Részletes vásárlási útmutatónkat eléred a rendelési információkban: Fizetési és szállítási tájékoztató, Általános szerződési feltételek.
→ Kuponom van, hogyan tudom beváltani?
A kupon beváltása a rendelési folyamat pénztárában történik. Érthető, jól látható helyen kell a kupont beírni, majd érvényesíteni.
→ Milyen szállítási módokat tudok választani?
GLS házhozszállítás és GLS csomagpontra történő szállítás közül választhatsz.
→ Rendelhetek-e külföldre?
Minden rendelési információt, a külföldi országok listáját és árazását megtalálod a Fizetési és szállítási információk menüpontban.
→ Mit tegyek, ha a termékem a szállítás során megsérült?
Ha a csomagoláson külső sérülés van, kérlek a futár előtt bontsd ki a csomagot, így az esetleges sérülésekről jegyzőkönyvet tudtok felvenni. Amennyiben a megrendelt termék csomagolása sértetlen, azonban maga a termék sérülten, bontottan, hiányosan érkezett meg hozzád, esetleg nem a saját megrendelésedet kaptad, úgy írj nekünk e-mailt az info@duciforradalom.hu címre. Az e-mailbe írd bele a megrendelésed számát, a panaszod pontos leírását, valamint csatolj hozzá képet a problémás termékről. Ezt követően elküldjük kivizsgálásra a szállítmányozási osztályunknak. Legkésőbb 7 munkanapon belül visszajelzünk a probléma kivizsgálásáról.
→ Hogyan működik az elállás, ha mégsem szeretném a termékeket, amelyeket megrendeltem?
Elérhetőségeink:
Duciforradalom közösség Facebook csoportja: felkeresem a csoportot
E-mail: info@duciforradalom.hu