Gyakran felmerülő kérdések a rendelésekről

 

→ Hogyan tudok rendelést leadni?

A weboldalon több helyen is elérhető számodra minden termékünk is csomagunk. A főoldalon megjelenített termékekre vagy csomagokra kattintva megnyílnak a rendelhető, webáruházunkban elérhető (készlettel rendelkező) termékek.

A termékekre kattintva részletes információt találsz arról, mit kell tudnod a termék összetételéről, tulajdonságairól.

A terméket a kosárba helyezés ikonra kattintva tudod a kosárba helyezni. Rendszerünk egyértelműen jelzi, hogy a kiválasztott terméket a kosárba helyezted. Eldöntheted, hogy a pénztárhoz navigálsz, de folytathatod is a vásárlást.

A pénztárba érve végig vezet a weboldal azon, hogy szép sorban minden adatodat feltöltve eljuss a rendelés véglegesítéséhez.

→ Mennyi a rendelések házhozszállítási ideje?

Magyarországon 2-7 munkanapon belül, külföldre 3-10 munkanapon belül szállítunk.

→ Milyen fizetési módokat tudok választani?

Részletes vásárlási útmutatónkat eléred a rendelési információkban: Fizetési és szállítási tájékoztató, Általános szerződési feltételek.

→ Kuponom van, hogyan tudom beváltani?

A kupon beváltása a rendelési folyamat pénztárában történik. Érthető, jól látható helyen kell a kupont beírni, majd érvényesíteni.

→ Milyen szállítási módokat tudok választani?

GLS házhozszállítás és GLS csomagpontra történő szállítás közül választhatsz.

→ Rendelhetek-e külföldre?

Minden rendelési információt, a külföldi országok listáját és árazását megtalálod a Fizetési és szállítási információk menüpontban.

→ Mit tegyek, ha a termékem a szállítás során megsérült?

Ha a csomagoláson külső sérülés van, kérlek a futár előtt bontsd ki a csomagot, így az esetleges sérülésekről jegyzőkönyvet tudtok felvenni. Amennyiben a megrendelt termék csomagolása sértetlen, azonban maga a termék sérülten, bontottan, hiányosan érkezett meg hozzád, esetleg nem a saját megrendelésedet kaptad, úgy írj nekünk e-mailt az info@duciforradalom.hu címre. Az e-mailbe írd bele a megrendelésed számát, a panaszod pontos leírását, valamint csatolj hozzá képet a problémás termékről. Ezt követően elküldjük kivizsgálásra a szállítmányozási osztályunknak. Legkésőbb 7 munkanapon belül visszajelzünk a probléma kivizsgálásáról.

→ Hogyan működik az elállás, ha mégsem szeretném a termékeket, amelyeket megrendeltem?

Elállásra a vásárlástól számítva 14 napon belül van lehetőséged olyan termékek esetén, amelyek csomagolását nem bontottad még fel.
 
Írj nekünk egy e-mailt az info@duciforradalom.hu e-mail címre.
 
Szerepeljenek benne a következő adatok:
- rendelésazonosítód,
- melyik termék(ek)et szeretnéd visszaküldeni és miért,
- visszautalást kérsz-e vagy csereterméket (amennyiben lehetséges a csere),
- mikor és hová érkezhet a futár,
- amennyiben a termék(ek) árát szeretnéd visszakapni, írd meg nekünk a bankszámlaszámodat, ahova visszautalhatjuk az összeget.
 
A futárt díjmentesen küldjük hozzád. Csak sértetlen, bontatlan állapotú termék(ek)et áll módunkban visszavenni. Amennyiben tehát felbontottad bármely termékünk záró fóliáját, belekóstoltál és nem ízlik, már nem áll módunkban azt sem visszafizetni, sem visszahozni. Amennyiben meggondoltad magad és még felbontás előtt szeretnéd visszaküldeni, akkor mindent megteszünk, hogy ebben segíthessünk.
 
 
→ Hogyan történik a reklamáció?
 
 
A reklamációdat minden esetben e-mailben küldd el nekünk az info@duciforradalom.hu címre. Kérjük az e-mailbe írd bele a rendelési azonosítódat, valamint a probléma konkrét leírását. Mindenképpen csatolj képe(ke)t a problémás termékről. Ezt követően a szállítmányozási osztályunk kivizsgálja a panaszodat, és e-mailben értesítünk a problémád kivizsgálásáról.

 

Elérhetőségeink:

Duciforradalom közösség Facebook csoportja: felkeresem a csoportot

E-mail: info@duciforradalom.hu